söndag 6 april 2014

Söndagslistan om Carrgoozia (Och bilder på mig och Rickard)

Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Jakobstad
2. Hårfärg: Blondt
3. Längd: 170 cm
4. Frisyr: Axellångt, rakt
5. Ögonfärg: Alltså... Jag vet int! Sjukt!!
6. Skostorlek: 38-39
7. Humör: Glad för det mesta, nu lite sådär stressad
9. Civilstatus: Sambo
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt
Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: Ja ♥ 
2. Tror du på kärlek?: Ja ♥ Eller tror och tror.. Hehe, kärlek är väl nått man är? 
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja kanske nog lite, int nu helt sönderstamppat men jo
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Jaaa
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Neppan, tur e nu he!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nej.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Nej hehe. Är förhållandetypen
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Hur sku jag kunna veta det om han är hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jaa kanske det!
Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: PENGAAAAR MUHAHAHHA >:) Nä kärlek såklart
2. Vin eller öl?: Beror på, men oftast en riktit kall öl.. Men vin är också bra!
3. Dag eller natt?: Dag såklart?
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande alla gånger.
5. Tv eller internet?: Internet.
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola. Då servitören säger: Vi har bara pepsi, går det bra? Så svarar jag: Jag har bara monopol pengar, går det bra?
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Beror helt på.
8. Färgfoto eller svartvita?: Färger i mängd och massor, men svartvita foton kan också vara ljuvlga
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face. 
10. Bloggar eller facebook? Bloggar såklart. Facebook suger.
Tio "Har du nånsin":
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Under förlossningen heheheheh
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Njäe
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: JODÅ!
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej!
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Ja det har jag.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Ehm nej? :D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Haha nej jag är ingen djävul
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: *Forever alone* Men nej
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Jooo..... Suger verkligen.
10. Har du någonsin rökt?: NEJ FYY
Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu?:  Nej faktiskt int vad jag kan komma på!
2. Är du glad?: Nåjaaaa nog är jag väl det.3. Är du fundersam?: Nej hehe
4. Är du uttråkad?: Haha nä.
5. Är du tysk?: Jo verkligen
6. Är du du italienare?: Men nej, vafan är dehär
7. Är du finsk? Jooo. Men känner mig int som en finn, känner mig som en finlandssvensk.
8. Är du fransk?: MEN VA I HILVITII??
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Fortfarande? Svar nej, dom har aldrig varit gifta
10. Gillar du någon just nu?: Ja det är klart, gillar t.ex. Richard Sjölund pga detta klipp.
Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?: 13.32
2. Namn? Carola Eva Maria
3. Efternamn?: Ekman
4.Vart bor du?: I min mans hjärta, får bara komma ut ibland
5. Hur många barn vill du ha?: Många men vill int vara gravid igen :(
6. Vill du gifta dig?: NJaaaaa ingen skillnad
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: .. Ja du, typ skär kanske
8. Har du ätit sushi?: Ja! Första gången äckligt, andra och tredje gott!
9. Favoritglass?: Piggelin, och Pingvins chokladglass!!
10. Humör?: De var nu ett jävla snack om dehär humöret
Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Ja :D
2. Har du en hund?: Nej :D
3. Sover du helst själv eller med någon?: Ensam :D ( Hahahha lololo. men de suger ju no då ens man ligger och snarkar och tar plats. Hehe. Men nåjaaa nog sover man väl helst med nån.)
4.Tror du på spöken?:  Nej :D (Fast det är dock nån som brukar viska i vårt kök på nätterna.)
Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre?: Nej
2. Skulle du vilja ha sex nu?: No, the answer is no.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: NEJ! Jag är ofrivillig nykterist nujust
Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: Ja de kan jag, både utan händer och med händer
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej det kan jag inte, men sku gärna vilja ha den äran att kunna det
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Nej :(
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja de kan dom nog
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Det gör man ju varje natt ;) Eller nej..... Jag talar sjukt mycket i sömen, så nej. Men om jag sku få 100 miljoner så sku jag nog klara det.
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Jadå, man är ju ingen alkkis
7. Kan dina vänner lita på dig?: Jo!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nej, tycker det ser lite... fjortisaktigt ut på vissa, så sku nog se ut så på mig också :))))
9. Kan du suga?: Dricker ur sugrör gör jag varje dag. Är inte sugreflexen den första man får i livet och det sista som lämnar en? 
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Ja det är klart.
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Men de är väl klaaaart. "Carro har du öl i väskan?" "MEN VAFAN MAMMA?? VA TROR DU OM MIG?? VARFÖR SKULLE JAG HA ÖL I VÄSKAN???"
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Jadå. *Känner mig älskad* 
3. Har du syskon?: JA! 4 styckna utspridda över land och rike
4. Har du någonsin haft sex med någon?: NEJ!!! Sysslar inte med sånt. Odlar det nya Jesus barnet i min livmoder. Blev befruktad av en helig ande. (Alltså detdär har jag tänkt på, hur faaan kuna nån gå på det då Maria sa det? Hon vila ba int erkänna att hon var en liten lössläppt >:) Som att hon sku ha blvi befruktad av nån ande.... Haha tillåt mig skratta.)
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Ja :'( De sa att jultomten inte finns! DET GÖR HAN JU 
6 Har du varit full den här månaden?: Nej, som sagt, ofrivilligt nykter hehehe
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Nej, jag älskar dom av hela min pump
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej :(
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Jaaa!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Som sagt, oskuld.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Jepp!
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: De var nu ett jävla snack om sex.
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Ja.............................  Hehhe
Vem:
1. Vem älskar du?: Rickard Sjöberg (Lololo Richard Sjölund som jag hadd skrivi först.... Dör) 
2. Vem hade du senast sex med?: Rickard Sjöberg ♥  Oj nu blev de fel
3. Vem vill du bli full med? Linn och Verre!!
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: vete faan
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Mamma
6. Vem är snällast i världen?: Rickard  ♥ 
7. Vem vill du prata med?: Rockhard Rickard ;)
8. Vem sov du senast med?: Mina muskler  ♥ Robert alltså. Han har så mycket muskler så jag känner att han har muskler för oss båda, så jag behöver nog int skaffa några. Då blir de ju överflöd av muskler i vår familj
9. Vem såg dig full senast?: OJ minns int :O
10. Vem vet allt om dig?: Ingen vet exakt allt om mig förutom Rickard, skriver brev åt honom varje dag om alla mina hemligheter.
(LOLOLOLOLOOLOLO märkt nu att jag genom hela listan skrivit fel, jag hadd skrivit RICHARD SJÖLUND istället för RICKARD SJÖBERG. Hahahah. Richard Sjölund är alltså min gamla gymnasierektor, och Rickard Sjöberg är han från postkodmiljonären :DDD *ÄNDRAR*)
Här följer lite bilder på mig och Rickard. Tänkt att det kan ju vara roligt för er att se + att många tror ju int att jag och Rockard har nått ihop (eftersom han är kändis... Får höra det varje dag, ganska jobbigt faktiskt. ) Men här har ni ju bevis, så IN YOUR FACE BITCH!
Här var första gången jag hälsade på Rickard i hans hem i Stockholm. Trevlig kväll må jag säga.

Här var vi på ett event tillsammans. Rickard hadd dock feber denhär kvällen så vi for hem ganska tidigt. + Att jag sku tidigt nästa morgon med flyget till Vasa, så ja, det blev att fara i säng tidigt den kvällen helt enkelt. Vi åt lite godis och såg lite bortklippta scener från postkodmiljonären innan vi somnade.. 

Här var jag på inspelningarna av postkodmiljonären, jag försöker vara i publiken och stödja honom så ofta jag hinner. Nu då jag är gravid blir det inte så ofta dock.. Och snart får jag ju inte flyga längre :(

Här är en bild från första gången Verre träffade Rickard. Hon tyckte han var lika trevlig som han verkar i tv-rutan.

7 kommentarer:

  1. haha jaa wtf Carro :'D vem gör först o främst sånahär listor om man e över 22½ år.... såg den tidigare idag på daan o bara men wtf, orka läsa allt, men hehe läst igenom den nu precis och så värt tiden hehehehehe. humor du eee. O rickard!! SNYGGAST svenska tv människan ever. Sku aldrig säga nej till rockhard rickard. yummy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att jag ännu bara är 22 år och 5 månader, har ännu en månad på mig att lägg upp sånhä listor wohoooooo \m/ Hehehe ja men han e ju nog de (I)

      Radera
  2. Hahaha minns duu då vi laga me dendär kengurun ������ omg hahahha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha klart ja minns, de va ju därifrån inspirationen kom :D

      Radera
  3. Hahah lol rickard sjölund :DDDD

    SvaraRadera
  4. 1. Vem älskar du?: Rickard Sjöberg (Lololo Richard Sjölund som jag hadd skrivi först.... Dör)


    HAHAHAHAHA JEESUS XD. richard sjölund hahaha :D

    SvaraRadera