måndag 7 april 2014

Waaassaaaappp

 NÄMEN HEEEEJÄÄÄÄÄ!
Hur levs livet? Hur mår ni?? (Som på Tyras blogg: Alltså påriktit hur MÅR NI? Snälla skriv i kommentarerna, jag VILL veta hur NI mår!! Alla bara: Hööödy du ska ta o skit i hur ja mår ty!!) Hhehehe. Ni ba: Öh Carro då hon skriver så bruk jag allti skriv hur jag mår åt henne... Så slut att hån..... Ok sori *Emoji med två händer upp och nå blåa prickar där emellan*

Ok vi lämnar detdär. Hoppas ni mår bra. Igårkväll mådd int jag så bra, känner mig ännu stressad i kroppen och pumpi rusar på i över 100 slag i minuten. Tänkt slå slag i saken idag (heheh märkt ni vad jag gjord där?) och ringa till min hälsovårdare och fråga råd. Kanske är det så att mitt hb är lågt och därför pumpen rusar på som för sista dan? 

Annars då? Måndag idag. Känns ju lite sådär. Ibland är måndagar roliga och känns helt ok, men oftast, om idag, är dom lite jobbiga. Robert for och träna redan tidigt imorse, så kanske han kommer hem om nån timme. Då ska jag pressa honom att vi ska göra nått roligt. Men vad är roligt liksom? Vi behöver inte köpa nått speciellt, annars sku vi ju kunna fara till Kokkola eller nått.. Jag kan verkligen int fara ut och gå i skogen eller nått (gick från Cissis till mässan igår dvs typ 500 meter, höll på att dö av smärta.) Igår övade vi på att ta ihop vagnen och sätta ihop den igen, så det behöver vi inte göra, vi installerade också babyskyddet i bilen.. Så det behöver vi inte heller göra. Och Robert städa igår så det behöver vi inte göra. Fyfan va tråkigt, de finns inget att göra!! Hoppas er måndag är roligare än min........ Men hey! Jag kan ju blogga massa roliga inlägg, det har jag ju då verkligen varit dålig på de senaste dagarna (ber tyst om ursäkt och undviker er blick) så jo ok, vi får helt enkelt ta och acceptera att idag blir en slapp måndag för denhär damen. Men kanske lika bra det. 
Idag är det exakt 50 dagar tills den lilla är menad att anlända! DE NI!


Shit hörni, jag hitta den perfekta giffen. PRECIS SÅHÄR såg jag ut då jag märkt att idag, 7 april 2014 är det 50 dagar tills en liten gris ska ploppa ut ur mig och jag ska bli mamma, PRECIS såhär: 

*Tar upp appen*
*Kollar att det är 50 dar kvar*
*Blir lite uppspelt och ser ut såhär*


SÅ JÄVLA PRECIS!!!!

1 kommentar:

  1. Nirvööös ti lika me, fullt tillåtet, stor uppgift på kommande.

    SvaraRadera