tisdag 1 april 2014

TISDAGSLISTAN!!

Låt som när du är ledsen sörjer till?
*Söker förbrilt efter låten* Ok hittar inte, men denhär är också helt ok att sörja till. 
De har jag gjort sen jag var typ 14.

Beroende av:
Is. Robert.. Min familj... Mina vänner. Beroende av att tänka på vår bebis är jag också. 
Eller så är det inte ett beroende utan ett mer konstant tänkande helt enkelt.
Vem behöver du mest just nu:
Hmm ja, vad behöver jag mest just nu? .. Känner mig ganska tillfreds faktiskt men om 
jag faktiskt faktiskt sku behöva nått.. är det väl.. Nej shit jag kommer int på nått. 
HEMSKT! Eller bra?
Vad tror folk om dig?
Jag tror att dom flesta tror att jag är snäll.. men lite korkad (skrev först dum men så kan man ju int skriva "jag tror att folk tror att jag är snäll, men lite dum." Det funkar ju inte.) Folk tror nog också att jag är rolig. Eller dom som känner mig vet ju att jag är ganska fräsig att hänga med, man har inte ofta tråkigt alltså. Men dom som inte känner mig, ja alltså int kan jag ju säga att jag tror att dom tror att jag är rolig. Det blir ju också konstigt. Ni som inte känner mig, VAD TROR NI OM MIG? *Panik*

Stämmer det?
Jag ÄR snäll! Faktiskt. Ibland är jag dum.. korkad alltså, men bara då jag veeerkligen
 int orkar anstränga mig. Jag kan nog ha några snilleblixtar nu som då faktiskt! Jag är rolig.
Vad får du oftast komplimanger för?
*Får inga komlimanger* *Ledsamt* Ehehe Nä men kanske att jag är söt som socker 
(dock endast Robert som säger det, men han säger det varje dag så jo det hör jag väl oftast.)
Brukar du skratta för dig själv?
OM jag brukar. Ibland kan R komma hem så sitter jag och skrattar ut i tomma intet så 
undrar han vem jag umgås med....... Men så är jag själv.... *Nolife*

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
*Tar fram tilofooon* *Kollar* ehm nått tråkigt skitreklam sms från Lindex *i have no friends* Nääee men vem använder sms nuförtiden? Om du sku ha frågat va de stod i mitt senaste Whatsapp meddelande sku du nog allt ha fått dig nått smaskigt, men nu gjord du inte det. Så skyll dig själv.
De 4 nyaste bilderna i ditt fotoalbum i mobilen: 

Nästa mål i ditt liv:
Att klara av att föda ut den lilla grisen som bosatt sig i min mage. 
Att sen ge den lilla grisen den bästa barndomen vi möjligtvis kan!!!
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer, oftast MHM?! Men om det är DOLD NUMMER (svarar egentligen inte på dold nummer eftersom det alltid är nån telefonförsäljare alternativt POLISEN, och jag vill inte hamna i lagens långa armars grepp.) och jag har riktit tråkigt så kan jag svara av nyfikenhet, då svarar jag: Du har kommit till Carola Ekmans telefonsvarare, lämna ett meddelande efter trudilutten *sjunger en trudilutt* Så då får man ju höra vem det är som ringer (om de vågar lämna ett meddelande, oftast vågar dom inte. Men ibland, och då är det roligt. 

Vem ringde dig senast?
Min moder jord. 
Antal timmar sömn inatt:
OJ *måste ta fram fingrarna och räkna* 
Jag somnade runt 22.. Vaknade 8, så då blir det alltså 10 fina timmar i drömmarnas värld! 
Tycker du om din pappa?
Men jaa.. Men jag tycker int man ska tycka om sin pappa bara för att man måst! Heheh. Min pappa är bra på att bygga saker. Det är det bästa med honom.. Det sämsta är att han smackar........... 
Men byggandet väger väl nog upp det.
Brukar du komma i tid:
Alltså jo, oftast nog jo. Beror på om det är nått ställe jag VILL komma i tid till. Till polisen, nej.
 Haha låter som om jag är värsta skurken. Jag har aldrig haft ett ärende till polisen mer än att fixa körkortstillstånd *ler oskyldigt*

När mår du bra:
När det är städat, jag är lite sådär smått trött och ligger i en jättebekväm soffa med nått jättegott i handen. Helst en cola med IS i. Och ingen stör mig med dumma frågor eller SMACKANDE tuggor. 
Eller då jag är på villan i samma position bara att i hängmattan.
Hur känner du dig nu:
Lite tung i huvudet, snål på IS men ledsen över att jag inte har nån färdig just nu.... 
Vill ha nått annat kallt. Kanske lite glass. Känner mig också lite glad och lite pressad 
över att jag borde städa, men int sku ork. 
*Lägger till 10 minuter senare* HUNGRIG!!
Vanligaste färg på dina kläder:
Alltsååååå... Vitt och svart. 
Var du aktiv i skolan?
Aktiv på så sätt att jag störde på lektionerna? Ja.
Favorit dryck på morgonen:
Mjölk. Finns det ens andra alternativ? Typ vatten? Hahha. Vem dricker nu vatten på morgonen 
och bara MMMM VA GOOTTT med vatten till smöggisen. Inte jag iallafall.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Förut då man var BORN TO BE WILD .. Kanske runt klockan 1. Nuförtiden då man är 
BORN TO PRODUCE CHILDREN kanske runt 20-22 nångång. Inte senare än 22!! 
OMG NEJ! Orkar inte hålla ögonen öppna.

Är du blyg?
No, the answer is no.

Sysslar du med någon idrott:
Fickpingis nusomdå. Hehehhe. Nä, alltså tyvärr. Inte just NU men vänta bara!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nää alltså jag vet inte. Ibland heheh.
Är du bortskämd?
Mamma tycker Robert skämmer bort mig. Det tycker han också. 
Robert tycker mamma skämmer bort mig. Jag trivs nu bara och glider med....


Låt du älskat sen första gången du hörde den:


Och kärleken svalnar aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar