tisdag 12 augusti 2014

En av livets största gåvor.

Bilderna fotade Cindy i Kokkola idag. 

Syskon måste ju nog vara en av livets största gåvor!
Jag älskar att jag och mina syskon har en så fin relation med varandra. Vi umgås som kompisar och vi kan verkligen tala om allt. Som idag, jag och Cissi drog spontant till Cindys, där drack vi kaffe, snackade mens, viktnojjor, framtidsplaner, kärlek, DIY projekt.. You name it! (Påtal om den fina gåvan man får en gång i månaden, HEJ på dig! Trodde jag sku slippa den ännu några månader men nej...) Men jo, jag är så superglad över att jag har mina syskon! Speciellt glad är jag över att Cissi och Cindy bor så nära så vi kan träffas så ofta. <3

Nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner med min älskling, imorgon är det mamma-baby träff hos Alexandras på agendan! Så roligt! Gonatt!

6 kommentarer:

  1. VARNING! till er med småbarn i jakobstad. En bekant var igår på loppisar i jeppis å blev förföljd av tre män som var väldigt intresserade av hennes 1 åriga son och försökte få ta honom i famnen. Och hon i. hennes syster var helt säkra på att de inte inbillade sig eftersom de först förföljde dom vid ett loppis o. sedan följde efter till en annan loppis. Hon har ringt polisen, de säger att de ska hålla koll ifall flera ringer om samma sak!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN FY!! Fick en riktit dålig känsla i kroppen nu!! Lägger upp varningen i ett inlägg så alla ser!! TACK för infon!!

      Radera
  2. Måste fråga en grej helt sådär random. E du kristen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha du kan inte ha läst bloggen så länge ;)

      Radera
    2. Haha! Sant P ;) Och anonym, nope!

      Radera