torsdag 20 november 2014

Milou och Lo - En heldag.


Åh! Idag kom Janina och Milou äntligen till Jeppis! Det var meningen att dom skulle komma redan för längesen men så blev det sturl med bil, sjuka barn och annat som kom ivägen, men nu idag så kom dom sig äntligen hit! Och OJ va rolig dag jag har haft. (Hoppas att Lo, Milou och Janina också haft kul så jag int bara har gått runt såhär inombords

Och Janina, Milou och Lo har gått såhär inombords

Heheh.. Näää men det tror jag faktiskt inte. Lo och Milou trivdes som vanligt i varandras sällskap, och det gjorde jag och Janina också. Vi fick väldigt mycket uträttat idag, en grej som vi har planerat göra hur länge som helst men inte kommit till pga allt strul, barnen fick leka, vi var ut och skuttade, vi var på café och vi var på VIP eventet vid Homefun. Very good very good. 


Nå hursomhaver, 
vi kom idag fram till att vi har väldigt mycket gemensamt faktiskt;  

- Båda har 3 systrar
- Båda fyller i november (7.11 och 10.11) 
- Vi båda är i en syskonskara där alla barn börjar på samma bokstav; Janina och hennes systrar på J, jag och mina syskon på C!
- Båda har en bebis som är född 2014 (1 månad mellan Lo och Milou)
- Vi båda mådd förjävligt när vi väntade dessa bebisar (Det var ju också vår hyperemesis som "got us togheter! Sku vi int båda ha mått skit sku vi nog knappast känna varandra idag, så något bra kom det ut av det, ja förutom bebisarna då!)
- Vi är båda väldigt drivna och sku helst av allt vara "vår egen chef"
- Båda bloggar 
+ en del annat som jag inte kommer på for the moment

Jaaa så vad kan gå fel liksom? Dreamteam sku jag säga! Nej, men jag är verkligen glad att jag och Janina funnit varandra och blivit så goda vänner som vi är idag. Vi kan verkligen vara oss själva i varandras sällskap och vi talar om allt. Så roligt också att ha en vän som har bebis(ar).. Jag kan alltid fråga Janina när jag är osäker på nått eller funderar på något, hon är ju ganska erfaren så att säga med sina tre barn. ;)


4 kommentarer:

  1. Åh så kul å se andra som också hittat varandra via bloggandet! :) Och alltså så gulliga Lo och Milou är breve varandra (framtidens dream team också, hehe)

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen som ett dream team! :)
    Det var trevligt att träffa er idag!

    /Kitty

    SvaraRadera
  3. Alltså nu har jag suttit och stirrat på den där bilden på bara bebisarna hur länge som helst och får det inte att gå ihop. Jag ser två händer som håller i bebisarna, men var är resten av kroppen?! :D

    SvaraRadera
  4. Alltså det bästa med att ha barn är att kaverin får barn på samma gång.. Då kan man skutta tillsammans!

    SvaraRadera